Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    14 May 2005
    Berichten
    188
    Bedankjes
    21
    Bedankt
    19 keer in 14 posts

    laptop pb easynote zwart scherm

    hallo, ik heb een laptop eaysynote packard bell R8800 music, en krijg zwart scherm,
    ik hoor wel het systeem draaien. Nu heb ik me al suf gezocht naar een handleiding
    om het ding mooi uiteen te doen om alles es na te zien, maar noppes. (ik heb deze
    tweedehands bekomen, zonder iets van handleiding)
    Na verschillende schroefjes uit te doen, kan ik het scherm de front er maar niet afkrijgen,
    normaal gezien zitten er zo zachte rondjes in die eruit kunnen, hier alleen 2 harde
    en precies of daar juist hangt alles nog vast, want ik wou het scherm ook es demonteren e...
    kan iemand aub helpen hiermee?
    alvast bedankt!

  2. #2
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    13 August 2006
    Berichten
    405
    Bedankjes
    200
    Bedankt
    118 keer in 83 posts
    Dan zal je toch die 2 stukjes er uit moeten halen want daar zitten zeker nog vijsjes achter.
    Met een mesje met een scherpe punt moet het lukken, er zal wel enige estetische schade zijn.
    Let wel dat je niet uitschiet zodat je jezelf niet bezeerd of het hele scherm naar de vaantjes helpt.
    Daarna moet je gewoon dat zwarte rand van rond het scherm trekken (voorzichtig).
    Succes.

  3. #3
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    14 May 2005
    Berichten
    188
    Bedankjes
    21
    Bedankt
    19 keer in 14 posts
    ok ik probeer het waarschijnlijks straks, en dan maar zonder manual op hoop van ...

  4. #4
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    14 May 2005
    Berichten
    188
    Bedankjes
    21
    Bedankt
    19 keer in 14 posts
    waar ik nog aan dacht, toen ik tevoren al zover zat, het scherm zelf bleef nog vasthangen waar ik al het
    kapje verwijderd had en je de bedrading zag, dus zo twee metalen dingen waar het op buigt, die blijven
    vastzitten...

  5. #5
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    14 May 2005
    Berichten
    188
    Bedankjes
    21
    Bedankt
    19 keer in 14 posts
    Kheb dus een poging gedaan.... die twee rondjes eruit geprutst, waren dikke klevertjes, de schroefjes eronder draaiden loos,
    en de frame heb ik er dus niet afgekregen, wel het scherm los.
    Van de rest toen ik het toetsenbord uitnam was er nog een volledige metalen bescherming, dus daar zat ik ook sloot
    want ik kon het onderdeel ook niet de frame bovenkant losmaken, die bleef hangen langs beide kanten naast het
    wijzerpad.. en met harde schijf uit te halen en een andere plaat onderaan nog los te maken zag ik niet veel meer,
    behalve de fan, ik heb dan alles maar weer dichtgemaakt. dus de laptop start op, ik hoor de fan en na een paar seconden
    valt die uit, maar ik hoor nog de programma's verder gaan, ondanks het scherm dat zwart blijft.
    Dus eergisteren ging dat scherm nog maar er kwamen strepen in en internet bleef steken, en nu is het de situatie
    zoals ik beschreven heb. Kan iemand aub helpen?

  6. #6
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Eerst en vooral, als je opstart, krijg je dan de bios post nog te zien? Zoniet is het zeker al geen software probleem. Zie je wel een bios post dan is het geen hardware probleem maar een software probleem.

    Probeer eens een extern scherm aan te sluiten en kijk als je daar og beeld krijgt. Zo ja, dan is de grafische kaart niet stuk.
    Probeer ook eens heel goed te kijken als je niks ziet van windows logo. Het kan zijn dat de achtergrond verlichting van het scherm begeven heeft.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Laptop zwart scherm
    Door Iced Dragon in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 17 October 2009, 11:08
  2. Zwart scherm
    Door arachnox in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 27 December 2007, 15:10
  3. zwart scherm
    Door Jun!ortje in forum Windows
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 23 February 2007, 17:03
  4. laptop heeft zwart scherm
    Door FraiD in forum Windows
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 19 August 2006, 01:15
  5. zwart scherm
    Door MagisterMagic in forum Windows
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 9 August 2006, 17:57

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •