Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Gevorderd   italianboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 March 2008
    Berichten
    295
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    8 keer in 7 posts

    Windows verkenner werkt niet meer.

    Ik heb vandaag een nieuwe laptop gekocht en na 3uur begint het eerste probleem al : (windows 7)


    Windows verkenner crasht constant, natuurlijk heb ik per ongeluk al mijn herstelpunten verwijderd dus dat is geen optie.


    Ik heb sfc /scannow laten runnen en ik heb dit als resultaat : http://www.filetolink.com/42405955
    Kan iemand mij helpen aub?
    Groetjes ItalianBoy

  2. #2
    Games   Mrjraider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 December 2010
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    857
    Bedankjes
    228
    Bedankt
    569 keer in 311 posts
    Probeer eens op te starten in veilige modus. Mocht het probleem daar ook voordoen dan moet je eens kijken of je eventueel terug kan naar de fabieksinstellingen. Heb je dan het probleem nog, keer dan met doos, bon en laptop en al terug naar de winkel en vertel je probleem.

    Hulp gevraag voor de gamesectie. Lijkt het je leuk om een steentje bij te dragen aan Minatica en heb je vooral een interesse in games en lijkt het je leuk hier wat over te schrijven? Stuur een Pm naar Compuchrisje.

  3. #3
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Als dat een nieuwe laptop is zou ik terug naar het verkoopspunt gaan en vragen voor een nieuwe.
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  4. #4
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.842
    Bedankjes
    15.657
    Bedankt
    37.036 keer in 15.353 posts
    Het is blijkbaar al fout gelopen van bij het begin: initialisatie online. Ook het uploaden van de fouten naar Microsoft is mislukt. Heb of had je wel een verbinding met het netwerk/internet? Herstelpunten verwijderen? Op enkele uren tijd?
    Heb je een DVD of recovery-set? Gebruik die eventueel en probeer het vanaf de fundering opnieuw, zorg dat je verbinding hebt met het internet, liefst niet draadloos als dat mogelijk is. Zo ben je alvast zeker.
    Het is een beetje teveel lectuur om zomaar te zitten lezen en heel veel snap ik er niet van, maar dat het een soepje is, mag je wel zeggen. Hoop dat je het gedaan krijgt met de recovery, anders zal je Baloekes advies moeten volgen.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  5. #5
    Gevorderd   italianboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 March 2008
    Berichten
    295
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    8 keer in 7 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Het is blijkbaar al fout gelopen van bij het begin: initialisatie online. Ook het uploaden van de fouten naar Microsoft is mislukt. Heb of had je wel een verbinding met het netwerk/internet? Herstelpunten verwijderen? Op enkele uren tijd?
    Heb je een DVD of recovery-set? Gebruik die eventueel en probeer het vanaf de fundering opnieuw, zorg dat je verbinding hebt met het internet, liefst niet draadloos als dat mogelijk is. Zo ben je alvast zeker.
    Het is een beetje teveel lectuur om zomaar te zitten lezen en heel veel snap ik er niet van, maar dat het een soepje is, mag je wel zeggen. Hoop dat je het gedaan krijgt met de recovery, anders zal je Baloekes advies moeten volgen.
    Het begon pas wanneer ik alle (niet nodige) programmas van de laptop smeet. Kwil hem echt niet formatteren want alles staat er eindelijk op, en alle programmas en bestanden enz eindelijk overgezet.

    Kheb denk ek gewoon iets verkeerd geinstallerd :s
    Groetjes ItalianBoy

  6. #6
    Gevorderd   italianboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 March 2008
    Berichten
    295
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    8 keer in 7 posts
    Ik heb gisteren een dvd gekregen van een vriend en het gewoon opnieuw geinstalleerd, maar nu zit ik met nog een probleem :
    Ik heb een screenshot genomen van de windows productcode maar als ik hem nu probeer in te voeren lukt dat niet =/ het is zo'n OEM code en deze windows accepteerd de code niet.

    Wat nu ?
    Groetjes ItalianBoy

  7. #7
    Gevorderd   italianboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 March 2008
    Berichten
    295
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    8 keer in 7 posts
    Al opgelost
    Toch bedankt
    Groetjes ItalianBoy

  8. #8
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    Man, man, man toch...en dit gerotzooi met een nieuwe laptop? Een OEM versie is gebonden aan één pc of laptop, en is geïnstalleerd bij aankoop, een schijf met een OEM versie krijg je hoogst uitzonderlijk en is volgens mij je reinste nonsens. Zelfs indien je eender welke versie van je vriend gekregen hebt mag je vriend zijn versie aan jou niet doorgeven, je bent illegaal bezig. Zo dit niet zo is pak alles weer in en ga terug naar de plaats waar je die laptop hebt gekocht. Dan nog een goede raad, informeer je goed alvorens je vooraf geïnstalleerde programma's eraf gooit, voor Asus bv. bestaat een klein programma die scant wat er wel en niet af kan.
    Mijn nieuwe laptop vroeg mij na installatie en activatie van Windows 7 onmiddelijk om herstelschijven te branden (vier in totaal), dit heb ik dan ook gedaan. Toen de updates daarop binnenkwamen had ik onmiddellijk vodden, binnen het uur heb ik die schijven reeds kunnen gebruiken om terug te zetten naar de installatie zoals die was bij aankoop...ik veronderstel dat ook jij op een of andere manier die mogelijkheid hebt gekregen of ben je negligent geweest?

    Edit: ik zie nu na het posten van mijn bericht dat je probleem is opgelost, je topic gaat dus dicht.
    Laatst gewijzigd door peenif; 7 January 2012 om 18:13

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. (Vista) Windows verkenners werkt niet
    Door UnderAttack in forum HijackThis
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 2 June 2010, 18:49
  2. 'Windows Verkenner werkt niet meer''
    Door ocraM in forum Windows
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 31 December 2007, 09:44
  3. Vista ''Windows Verkenner werkt niet meer''
    Door ocraM in forum Windows
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 23 December 2007, 11:02
  4. Windows XP Werkt niet meer (goed)
    Door yvansoftware in forum Windows
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 17 August 2007, 10:39

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •