Ik heb de printer al enkele jaren en had nooit problemen. Toen de cartridges leeg waren, verving ik ze door een huismerk en ook die werkten. Onlangs heeft hij echter een automatische update gedaan ofzo. Nu krijg ik de melding dat de cartridges geweigerd worden. Ik heb wat rondgezocht op internet en al vanalles geprobeerd. Reset naar fabrieksinstellingen. Account verwijderd bij HP smart. Printergegevens verzenden uitgezet. Firmware update. En tientallen keren cold stop en heropstarten. Dan heb ik maar mijn originele HP- cartridges bovengehaald en ze zelf opgevuld met een navulset. En opnieuw begonnen.
Eén keer ben ik erin geslaagd een waarschuwingspagina te vinden waarop ik de melding "cartridge toch verder gebruiken" kon aanklikken. En toen kon ik één kleurpagina afprinten. Maar de volgende keer ik de printer aanzette, moet hij waarschijnlijk weer een update gedaan hebben en kon ik weer opnieuw beginnen. Jammergenoeg heb ik die reddende pagina nergens meer teruggevonden.

Heeft er iemand een pasklare oplossing met de stappen die moeten genomen worden om te kunnen printen zonder die schandalig dure originele HP-cartridges te moeten kopen ?