Ik heb net mijn draadloos netwerk verbannen omdat ik er continu een buur mee stoorde, regelmatig zat ik dus via haar netwerk (van telenet) te surfen. Voor mij leek dat een goede zaak maar zo zit ik niet in elkaar. Bovendien surfde ik dus meer aan lage snelheid dan mijn abo en dat is niet leuk. Enfin, dat is de reden waarom ik dus terug naar kabels wil grijpen maar... De modem staat op een drietal meter van mijn PC en deze diende voorheen ook al als server. Mijn oudste zoon zijn pc heb ik via een hub verbonden met mijn computer en daar heb ik net geen 20 meter kabel voor gebruikt. Mijn jongste zoon echter wil ook graag internet (lukte maar half met het draadloos systeem) maar daar heb ik meer dan 20 meter kabel voor nodig (wellicht 30 à 35 meter) Nu vraag ik me af of ik over die afstand geen verlies zal hebben, moet ik versterkers (???) aanbrengen of mag ik gewoon een volle lengte aan kabel nemen? (Hun kamers liggen wél achter elkaar zodat ik eventueel ook een extra hub in de kamer van mijn oudste zoon kan zetten. Alvast dank voor het advies.