Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1
    Erelid   nightraver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.258
    Bedankjes
    664
    Bedankt
    1.274 keer in 500 posts

    Probleem met bitdefender onder vista

    Hoi, ik heb hier even iets dat ik wil meedelen.
    Ik kocht vorige week de nieuwe bitdefender v 10, en dit omdat er in grote letters opstond ' VISTA COMPATIBEL' dus ik denk ja dat is wat ik zocht, nu beging ik met norton te verwijderen (trial), en ga vervolgens bitdefender instaleren, nog maar net begonnen en kreeg al melding ' deze software is niet compatibel met u systeem en werkt enkel op windows 2000 en xp' dus ik natuurlijk verbaast, hulp gezocht bij chrisje, maar zij wist ook niet meten raad, dus ben ik op internet gaan zoeken, want op de doos stond telefonische ondersteuning nu die ziet er als volgt uit :
    United States: +1888 868 1873
    Canada 1-954-776-6262
    United Kingdom: +44 (0) 2071-539959
    Germany +49 (0) 7542-944460
    Austria +49 (0) 7542-944460
    Switzerland +49 (0) 7542-944460
    Spain +34 9321-89615
    Romania +40 (0) 2123-31852
    Worldwide +40 (0) 3162-04200


    Dus dat word een dure telefoon dacht ik zo, nu zg ik uiteindelijk ook de mogelijkheid om met een medewerker te chatten dus heb ik dat meteen geprobeert. dit lukte wel vlot.
    Na nog geen twee minuten werd al meteen mijn probleem opgelost ' vista compatibel' klopt maar NIET met een 64 bit, die worden pas rond september of oktober ondersteund.
    Ik vroeg haar waarom dat dan niet opde doos stond, daar had ze geen antwoord op. Ik vroeg dan ook meteen waarom ik nergens hulp en ondersteunnig kon vinden in het nederlands want zelfs op die chat moest ik engels praten, voor mij geen probleem maar hoeveel mensen zijn er die geen enkgels kunnen (heb dat ook zo gezegd).
    Nu enfin waar het omgaat is dat ik jullie wil verwittigen voor de mensen die ook al een 64 bit versie van vista draaien: koop zeker geen bitdefender voor september of oktober.

    Grtz Nightraver.

    Ik wil nog even zeggen dat dit het eerste probleem is dat ik voorheb met vista tot hiertoe. ( en dit ligt zelfs niet bij vista eigenlijk)
    Only great minds can afford a simple style.

  2. #2
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Heb je die software terug kunnen binnenbrengen, na je chatsessie?
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  3. #3
    PC-Freak   cruwero's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    1.219
    Bedankjes
    10
    Bedankt
    240 keer in 217 posts
    Vreemde zaak Bitdefender zit standaard in vista,dus volgens mij ben je verkeert bezig:
    Henk

  4. #4
    PC-Freak   cruwero's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    1.219
    Bedankjes
    10
    Bedankt
    240 keer in 217 posts
    Trouwes teraanvulling hier kan je hem downloaden
    //www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=435bfce7-da2b-4a6a-afa4-f7f14e605a0d&displaylang=nl
    Henk
    Laatst gewijzigd door cruwero; 27 March 2007 om 22:06

  5. #5
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.852
    Bedankjes
    15.669
    Bedankt
    37.047 keer in 15.359 posts
    Cruwero, je linkt hier wel naar een versie, waarvan de ondersteuning al gestopt is in 2005, dus is die alvast niet compatibel met een 64-bits systeem, wat bij Nightraver hier het probleem is.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  6. #6
    Erelid   nightraver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.258
    Bedankjes
    664
    Bedankt
    1.274 keer in 500 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baloeke Bekijk bericht
    Heb je die software terug kunnen binnenbrengen, na je chatsessie?
    Euh de chatsesie was met de mensen van bitdefender zelf op hun website, de software had ik in carrefour gekocht dus die twee hebben uiteraard niks met elkaar te maken en vermits ik mijn ticket al had weggesmeten van carrefour zal de kans op wisselen klein zijn.
    Die persoon op de chatsesie van bitdefender heeft mij wel gezegd dat ik in september of oktober wanneer de vernieuwde versie uitkomt die wel 64 bit ondersteund deze gewoon kan downloaden van hun website en dan registreren met de key die op mijn doos staat, dat zou geen probleem mogen zijn. (let's hope)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cruwero
    cruwero Vreemde zaak Bitdefender zit standaard in vista,dus volgens mij ben je verkeert bezig:
    Henk
    Nee ik ben niet verkeerd bezig zoals chrisje al zegt is deze ondersteund enkel en alleen voor een 32 bit versie en niet voor een 64 bit versie dus hier ben ik niks mee he.

    grtz Nightraver.
    Only great minds can afford a simple style.

  7. #7
    PC-Freak   cruwero's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    1.219
    Bedankjes
    10
    Bedankt
    240 keer in 217 posts
    Oké sorry effe verkeerd gelezen,en stom van mij geantwoord:
    Henk

  8. #8
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.852
    Bedankjes
    15.669
    Bedankt
    37.047 keer in 15.359 posts
    Probeer het eens zoals met XP, Nightraver. Via help en ondersteuning (of hoe het in Vista ook heet) de compatibiliteitswizard te vinden, misschien kan je de bitdefender alsnog installeren op die manier, als je Vista ook 32-bits progs laat accepteren.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  9. #9
    Erelid   nightraver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.258
    Bedankjes
    664
    Bedankt
    1.274 keer in 500 posts
    Chrisje dit was een heel goed idee, ik wist zelfs niet dat dat bestond, maar er is één probleem, ik ben dit gaan opzoeken en er ston het volgende zinnetje bij:
    Waarschuwing
    Gebruik de wizard Programmacompatibiliteit niet met oudere antivirusprogramma's, schijfprogramma's of andere systeemprogramma's: hierdoor kan gegevensverlies optreden of een veiligheidsrisico ontstaan.

    Dus misschien toch maar beter het risico niet nemen zeker, en geduldig afwachten tot de update voor bitdefender er komt.

    Grtz Nightraver.
    Only great minds can afford a simple style.

  10. #10
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nightraver Bekijk bericht
    Euh de chatsesie was met de mensen van bitdefender zelf op hun website, de software had ik in carrefour gekocht dus die twee hebben uiteraard niks met elkaar te maken en vermits ik mijn ticket al had weggesmeten van carrefour zal de kans op wisselen klein zijn.
    Die persoon op de chatsesie van bitdefender heeft mij wel gezegd dat ik in september of oktober wanneer de vernieuwde versie uitkomt die wel 64 bit ondersteund deze gewoon kan downloaden van hun website en dan registreren met de key die op mijn doos staat, dat zou geen probleem mogen zijn. (let's hope)
    grtz Nightraver.
    In de carrefour software omwisselen is denkelijk een moeilijk geval. Alle niet alleen in de carrefour, maar ook in de computerzaak denk ik. Eens de verpakking, van software, open is omruilen zeer moeilijk.
    Hopelijk kan je de key, die vermeld staat op je doos gebruiken voor 64 bit-versie. Ik alvast mee
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. printer werkt niet helemaal onder vista
    Door urbain in forum Windows
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 4 March 2007, 13:24
  2. Vista probleem!!!
    Door Shadowracer in forum Windows
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 21 February 2007, 22:15
  3. probleem met vista en msn!
    Door bakker in forum Windows
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 7 February 2007, 12:58
  4. windows vista probleem
    Door goodpitcher in forum Windows
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 15 January 2007, 18:37
  5. bitdefender
    Door merlijn in forum Malware
    Reacties: 37
    Laatste bericht: 18 June 2006, 22:28

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •