Deze samsung gebruikt mijn zoontje en is een zeer goed toestel. Alleen, als hij foto's wil instellen als achtergrond lukt dit niet. Moeten de foto's een bepaalde pixelomvang hebben of zo ? Bij de meegeleverde achtergronden lukt dit wel,maar een eigen foto ontvangt hij per mms en is perfect zichtbaar,maar als we hem als achtergrond willen instellen lukt dit niet.
Normaal is dit via opties enz....dat weet ik allemaal,maar we krijgen alleen een heel klein pictogrammetje te zien met een vlindertje....
Nu wil ik vragen aan iemand die ook zo een toestel heeft om het stap voor stap uit te leggen, want blijkbaar doen we iets verkeerd. volgens mij doen we alles zo als het hoort maar ligt het aan de grootte van de foto. Je moet die volgens mij dus verkleinen, maar té klein is blijkbaar ook niet goed,het moet daar ergens aan liggen.
Graag een beetje hulp, want het toestel is zeer goed,alleen vinden mijn zoontje dit héél vervelend want hij wil zo graag enkele foto's van zijn dieren als achtergrond instellen.
Thx biep