Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16
  1. #1
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    3 November 2007
    Berichten
    244
    Bedankjes
    25
    Bedankt
    69 keer in 48 posts

    Kan een update van NIS2009 niet installeren.

    Kan een update van NIS2009 niet installeren. Norton 2009 Web Protection Definitions, Updates Antiphishing to verify authentic Web sites, fout 8920, 200. Status: niet voltooid. Update kritikaliteit: Kritiek. Wie heeft dit ook meegemaakt en heeft een oplossing.
    Opnieuw installeren van het programma en LiveUpdate helpen niet. Het handmatig updaten (lijst op datum) helpt ook niet.

  2. #2
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.334
    Bedankjes
    414
    Bedankt
    1.229 keer in 971 posts
    Blijkbaar werkt Norton daar nog aan, maar ik vermoed dat je dat al wist.

  3. #3
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    3 November 2007
    Berichten
    244
    Bedankjes
    25
    Bedankt
    69 keer in 48 posts
    Berger, bedankt voor je antwoord. Volgens mij is dit zeker geen Bètaversie. Jouw bericht (link) is van 17 juli. Meestal brengt Norton een nieuwe versie uit zo half september. Dit pakket is normaal in de winkel te koop en te downloaden. Ik heb inmiddels een Engelstalig Nortonforum (Norton Community) gevonden. Eens kijken of ik daar verder kom. Groet.

  4. #4
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.334
    Bedankjes
    414
    Bedankt
    1.229 keer in 971 posts
    Daar zijn er die blijkbaar geholpen zijn door te rebooten en Live Update manueel uit te voeren.

  5. De volgende gebruiker bedankt berger voor deze nuttige post:

    De Hulk (17 October 2008)

  6. #5
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    3 November 2007
    Berichten
    244
    Bedankjes
    25
    Bedankt
    69 keer in 48 posts
    Helaas, al vijf keer uitgevoerd en het helpt allemaal niets.

  7. #6
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    3 November 2007
    Berichten
    244
    Bedankjes
    25
    Bedankt
    69 keer in 48 posts

    Goed Opgelost

    Het probleem is opgelost door een Hotfix van Symantec.

  8. #7
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.334
    Bedankjes
    414
    Bedankt
    1.229 keer in 971 posts
    Als ik het goed begrijp verkocht Symantec officiële versies van NIS2009 waarbij er nog een probleem van LiveUpdate moest opgelost worden. Dit vind ik niet echt correct van Symantec en eerder gevaarlijk voor uw computer.
    Langs de andere kant zou ik in 2008 ook nooit een versie 2009 kopen, eigenlijk weet je dan op voorhand dat er nog problemen zullen opduiken.

  9. #8
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    3 November 2007
    Berichten
    244
    Bedankjes
    25
    Bedankt
    69 keer in 48 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Als ik het goed begrijp verkocht Symantec officiële versies van NIS2009 waarbij er nog een probleem van LiveUpdate moest opgelost worden. Dit vind ik niet echt correct van Symantec en eerder gevaarlijk voor uw computer.
    Langs de andere kant zou ik in 2008 ook nooit een versie 2009 kopen, eigenlijk weet je dan op voorhand dat er nog problemen zullen opduiken.
    Of dat probleem van de updates al langere tijd speelde weet ik niet en is mij onbekend. Toen ik NIS2009 installeerde waren er geen problemen met de updates. Maar toen ik vorige week constateerde dat een update niet te installeren was, verwacht ik dat Symantec dit snel oplost want anders ben je niet geloofwaardig door te blijven zeggen dat je systeem veilig is. Ook had Symantec dit eerder moeten communiceren en volledig openheid moeten geven in dezen.

    Ik heb NIS2009 niet gekocht. Je mag altijd een oude versie gratis upgraden naar een nieuwe versie. Ook moet ik nu toegeven dat er twee grote problemen speelden waarvan ik het ene niet wist. Dit was het smerigste programma wat ik ooit heb meegemaakt dat voor dagen lang 100% CPU gebruikte en alles verziekte, IE, OE en alles bleef vastlopen door cidaemon.exe. Programma reageert, Programma reageert, Programma reageert, Programma reageert, Programma reageert, Programma reageert, Beëindigen, Beëindigen, Beëindigen, Beëindigen, Beëindigen, Foutenrapport verzenden, Foutenrapport verzenden, Foutenrapport verzenden, Foutenrapport verzenden, Foutenrapport verzenden, en dat ging maar door en ik wist niet wat de oorzaak was. De oorzaak is dus cidaemon.exe dat zorgt voor indexering van Windows Search. Gelukkig heb ik dit allemaal kunnen uitschakelen, vraag niet hoe!

    Het CPU-gebruik en geheugengebruik van NIS2009 is uiterst laag en het programma werkt nu perfect.

    CPU-Gebruik (geel) over 90 minuten


    Geheugengebruik (geel) over 90 minuten
    Laatst gewijzigd door De Hulk; 17 October 2008 om 13:14

  10. #9
    Beginner  
    Geregistreerd
    24 November 2008
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    2
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Nis 2009

    Ik hoop dat u me kan helpen,ik heb NIS 2009 geinstalleerd op 3pc
    en na 3 dagen beweert Norton dat hij verouderd is,ik ben dan verplicht om bij Symantec de download van de dag te ophalen,installeren en ben weer gerust voor een dag of drie.
    Kan je me het adres geven van die hotfix aub?

    Dank,
    paps

  11. #10
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    3 November 2007
    Berichten
    244
    Bedankjes
    25
    Bedankt
    69 keer in 48 posts

    hotfix

    Die hotfix heeft al geruime tijd geleden plaatsgevonden en ik heb de laatste tijd geen problemen meer met de installatie van updates. Incidenteel kan er nog wel eens een rood kruis verschijnen maar dan sluit je update af met voltooien dan direct opnieuw update starten en dan krijg je vaak dat hij alle updates van die dag pakt en dan lukt het wel. Ik zal kijken of ik die link van die dagupdates kan vinden.
    Je moet dan de bovenste link pakken voor NIS2009 / Windows XP etc. 20081124-003-v...|FTP
    http://www.symantec.com/avcenter/dow...es/DU-N95.html
    Laatst gewijzigd door De Hulk; 24 November 2008 om 21:43

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. kan niet installeren
    Door Timon22 in forum Windows
    Reacties: 38
    Laatste bericht: 28 September 2008, 19:00
  2. Kan hijackthis niet installeren
    Door karel g in forum HijackThis
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 30 October 2006, 00:01
  3. Installeren lukt niet
    Door ocraM in forum Malware
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 31 August 2006, 22:11

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •