Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: NOD32 Versie 2.7

  1. #1
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    7 October 2006
    Berichten
    23
    Bedankjes
    29
    Bedankt
    3 keer in 3 posts

    NOD32 Versie 2.7

    Hoi,

    Ik heb van gisteren Vista op de Pc staan.
    Wel nu hebben ze gezegd in een Pc-shop dat de firewall van Windows Vista veel is verbeterd ,tegen de vorige XP versie...
    En dat alleen de antivirus met de Vista Firewall en die Windows Defender die in vista zit zou moeten volstaan in plaats van een andere firewall er op te smijten.
    Klopt dit?

    Mvg

  2. #2
    rody2
    Gast
    Vista Firewall zegt het al =firewall (alleen sluit zij niet alle poorten)
    Defender kun je meer vergelijken als een proggie dat waarschuwt wat als er iets veranderd.


    En NOD is niet slecht qua virusscanner. Heerlijk light en ook makkelijk in gebruik.
    wat ik weet is NOD32 2.70.39 de laatste versie en heeft ze daarna de 3 versie incl. adware control e.d..

    Maar deze drie samen is wel ok

  3. #3
    Gevorderd   jerrythealien's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 May 2005
    Locatie
    Berchem
    Berichten
    376
    Bedankjes
    34
    Bedankt
    56 keer in 45 posts
    Hier XP sp2, nod32 2.7 (zeer tevreden van) en windows firewall XP, en dat moet dan maar genoeg zijn. Je kan een extra firewall installeren maar als ze écht op je pc willen zitten komen ze er toch in, en ik heb toch niets te verbergen...
    Ik snap ook niet goed waar dat allemaal goed voor is die firewall's, alsof ze m'n computer gaan "overnemen" en de privacy die ik toch al lang niet meer heb gaan stelen meer een soort van paranoia ofzo denk ik.

    Heb in het verleden massa's firewall's getest maar werd zot van al die meldingen die continu gebeurden en van de verkeerde dingen die geblokkeerd werden.

    Ik heb hier ook windows defender staan, wel XP versie (misschien anders dan onder Vista) maar das in mijn ogen gewoon een soort van goedkope spywaredoctor versie. Heeft hier overigens nog nooit iets gevonden, zelfs toen ik verleden maand moest herinstalleren wegens overdereven massa's spyware, trojans, en weet ik nog wat allemaal, dus ben er niet echt een grote fan van, maar ja wie ben ik he...

  4. #4
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.739
    Bedankjes
    13.672
    Bedankt
    33.653 keer in 13.874 posts
    Als het klikwerk wat teveel wordt, kan je als firewall ook de laatste versie van Comodo ophalen (3), die heeft enkele onderdeeltjes extra, vooral voor wie niet goed weet wàt blokken en wat niet. De Training Mode is heel wat eenvoudiger dan bij vorige versie, enkel bij installeren of deïnstalleren krijg je nog een pop-up om te vragen op welke manier het moet bekeken worden (installer of updater). Spijtig genoeg voorlopig nog enkel in het Engels maar op de Comodo-forums wordt druk gewerkt aan vertalingen allerhande. Ook mensen die dit vrijwillig doen om anderen te plezieren.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  5. #5
    Expert   strikerfox's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 May 2005
    Locatie
    wervik
    Berichten
    579
    Bedankjes
    126
    Bedankt
    292 keer in 202 posts

    sygate.

    ik gebruik al enkele jaren sygate personal firewal pro,die wordt jammer genoeg niet meer bijgewerkt,en de site bestaat ook niet meer,je kan hem wel vinden op het net en gaan dowloaden.spijtig genoeg indien je overstap naar vista kunt je hem niet meer gebruiken(denk ik toch)
    wilt je de serial(activatie) stuurt mij dan een prive bericht

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Nod32
    Door Blackwidowpage in forum Malware
    Reacties: 65
    Laatste bericht: 18 July 2006, 06:51
  2. Nod32
    Door master_D in forum Malware
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 12 July 2006, 10:54
  3. Nod32
    Door g_man in forum Malware
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 19 May 2006, 22:27
  4. Nog eens NOD32!
    Door PAUL in forum Malware
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 22 January 2006, 23:55

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •