Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1
    Jule
    Gast

    Voor alle Belgacommers: een nieuw tarief: Free weekend.

    Yep, nog maar eens een nieuw tariefje van onze vaderlandlievende Belgacom. (Belgacom & Proximus zijn verantwoordelijk voor ongeveer 130 tariefformules van een totaal van ongeveer 200. )
    Dit tarief is slechts beschikbaar voor de eerste 200.000 ingeschreven klanten. Wat houdt het precies in?
    U belt van zaterdagochtend 0.00 h tot zondagavond 23.59 h gratis naar alle nationale mobiele nummers. (Gelijk welk netwerk) Er is een éénmalige activatiekost van 5 €. (Dus geen extra abbonnementskost!)
    Daar tegenover staat dat u tijdens de week:
    • 0.80 € betaald voor een oproep naar Proximus.
      0.836 € betaald voor een oproep naar Mobistar.
      0.897 € betaald voor een oproep naar Base.
    U leest het goed: per oproep! Of u nu 10 seconden belt of u hangt 3 uur aan de telefoon, het bedrag blijft hetzelfde. Dit tarief is niet cumuleerbaar met andere tariefformules met uitzondering van Happy Time (gratis bellen naar vaste lijnen tijdens daluren) en No Limit (gratis bellen naar alle vaste lijnen 24 op 24) . U wordt wel beperkt tot 600 beluren per maand naar mobiele nummers tijdens het weekend en 2.000 beluren naar mobiele nummers tijdens de week. Alle vermelde prijzen zijn BTW inclusief! Mocht er iets niet duidelijk zijn: vraag maar raak!

  2. De volgende 2 gebruikers bedanken Jule voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe ( 1 February 2008), Vincent ( 3 February 2008)

  3. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.727
    Bedankjes
    13.665
    Bedankt
    33.619 keer in 13.859 posts
    Mijn Belgacomseizoen is al een jaartje achter de rug. Eer ik die facturen doorhad... kwam altijd duurder uit dan ze me verteld hadden. Na overschakeling naar de concurrentie, heb ik een klaar overzicht én geen extra verstopte kosten. Bespaart me tot 20 € per maand.
    Activatie van iets dat je niet meer moet betalen? ahum...

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  4. De volgende 2 gebruikers bedanken compuchrisje voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe ( 1 February 2008), Vincent ( 3 February 2008)

  5. #3
    Jule
    Gast
    Dit is niet bedoeld als reclame voor Belgacom!
    Met deze tariefformule maakt Belgacom trouwens enkel reclame via hun website. Het lijkt mij enkel interessant voor mensen met een verliefde puber in huis?

    Het lijkt een beetje op Happy Time. U belt gratis tijdens daluren maar betaald wel 0.30 € per gesprek tijdens de piekuren. Als Belgacom een lokaas uitzet, hangt er toch altijd een weerhaakje aan?

  6. De volgende 2 gebruikers bedanken Jule voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe ( 1 February 2008), Vincent ( 3 February 2008)

  7. #4
    Gevorderd   Dieseltje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 November 2007
    Locatie
    Genk
    Berichten
    175
    Bedankjes
    62
    Bedankt
    60 keer in 27 posts
    Het lijkt mij enkel interessant voor mensen met een verliefde puber in huis?
    Maar dan scheelt het wel wat. Werk met Pay & Go en kan op de site van proximus precies het resterende bedrag aflezen . Je kan inderdaad drie uur of nog langer bellen voor nop . En je zal maar zo'n studerende verliefde puber ( of zelfs wat ouder) in huis hebben met een eigen gsm en een liefje op afstand ........ die telefoneert je de broek van je kont.

    Een madam met veel zussen is nog een goede reden om in te gaan op dat voorstel van Proximus.

    Telenet heeft eenzelfde tarief naar vaste toestellen van z'n eigen net in het weekend . Ook een mooie besparing.

  8. De volgende gebruiker bedankt Dieseltje voor deze nuttige post:

    Vincent ( 3 February 2008)

  9. #5
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    31 December 2007
    Locatie
    huis
    Berichten
    1.871
    Bedankjes
    10.377
    Bedankt
    7.255 keer in 2.560 posts
    Met wat werken jullie, en wat raden jullie mij aan? Ben ook zo een domme Belgacommer;

  10. #6
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.727
    Bedankjes
    13.665
    Bedankt
    33.619 keer in 13.859 posts
    Dom? dat hangt af van wat je eisen zijn. De voornaamste reden dat wij zijn overgestapt is eigenlijk TV. Wij hadden nog geen kabel en konden best ons gerief vinden met een gewone antenne. Tot de digitale uitzendingen begonnen en eega geen voetbal meer kon zien. Belgacom gooide onze brievenbus wel vol met reclame voor digitale tv, maar de aanleg ervan liet op zich wachten en is tot nu toe nog steeds niet beschikbaar. Vandaar dat we dus meteen heel de santeboetiek naar Telenet hebben geheveld. Wat met hetzelfde TV, surf- en belgedrag, toch heel wat euro's minder uitkwam per maand, hebben we ondervonden.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  11. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    Vincent ( 3 February 2008)

  12. #7
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    31 December 2007
    Locatie
    huis
    Berichten
    1.871
    Bedankjes
    10.377
    Bedankt
    7.255 keer in 2.560 posts
    En wat dan met mijn Modem D.Link DSL.G624T, en mijn instellingen? Wil ook een schotelantenne en TV Vlaanderen installeren. Mijn D-Link Is een ADSL Router? ik bezit een desk-top en een laptop .

  13. #8
    Jule
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieseltje Bekijk bericht
    Een madam met veel zussen is nog een goede reden om in te gaan op dat voorstel van Proximus.
    Het is een voorstel van Belgacom. U belt dus gratis met de vaste lijn naar mobiele nummers tijdens het weekend. Bij Proximus heeft u inderdaad nog een hoop andere tariefformules.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fernandel Bekijk bericht
    Met wat werken jullie, en wat raden jullie mij aan? Ben ook zo een domme Belgacommer;
    Ik ben ook een domme Belgacommer. U moet uw eigen belprofiel kennen om te weten wat interessant is voor u. Zoals hierboven vermeld; er bestaan iets meer dan 200 tariefformules. Met @ home van Mobistar (10 €/maand) belt u mobiel gratis naar alle vaste nummers. Ik meldt dit enkel om aan te tonen dat ook tariefformules voor gsm's interessant kunnen zijn ...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fernandel Bekijk bericht
    En wat dan met mijn Modem D.Link DSL.G624T, en mijn instellingen? Wil ook een schotelantenne en TV Vlaanderen installeren. Mijn D-Link Is een ADSL Router? ik bezit een desk-top en een laptop .
    Mogelijks kan u de instellingen aanpassen indien u een andere provider wil. Aan te raden providers bij een Belgacom-lijn: Dommel (als u in een stad woont waar Dommel actief is.) of edpnet!
    Informeer u goed omtrend TV-Vlaanderen!! Mijn pc-boer heeft daarvoor gekeken. Hij heeft een andere schotel aangekocht dan TV-Vlaanderen zelf voorstelt. Ontvangstkwaliteit: 98 %. Daardoor is hij eenmalig 50 € meer kwijt, maar hij vindt dit een zeer verstandige beslissing! Nu kijkt hij om te downloaden via diezelfde schotel. Uploaden moet nog altijd via een adsl-signaal gebeuren. Hij heeft echter één probleempje: deze ongelimiteerde manier van downloaden is momenteel enkel weggelegd voor industrielen!
    Laatst gewijzigd door Jule; 3 February 2008 om 22:43 Reden: Toevoegen informatie na een nieuwe post van Fernandel.

  14. De volgende gebruiker bedankt Jule voor deze nuttige post:

    Vincent ( 3 February 2008)

  15. #9
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.529
    Bedankjes
    121
    Bedankt
    788 keer in 614 posts
    Amai, gij zijt een vriendelijk volkske, maar toch heeft men U bij de veter.

    Ik heb hier in Nederland namelijk voor 30 euro 20mb internet EN gratis bellen, dag en nacht en niet eens starttarief !!!!.
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  16. #10
    Jule
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spoorzoeker Bekijk bericht
    Amai, gij zijt een vriendelijk volkske, maar toch heeft men U bij de veter.

    Ik heb hier in Nederland namelijk voor 30 euro 20mb internet EN gratis bellen, dag en nacht en niet eens starttarief !!!!.
    België heeft een tekort op de begroting; Nederland een overschot. De federale regring moet besparen ofwel 1.000 € extra uit de werkende Belg zijn geldbuidel kloppen. (Ze stevent af op een tekort van 3,6 miljard eurootjes! ) Moest de overheid de tarieven en belastingen aanpassen, de Nederlandse providers zouden het niet laten om met hun tarieven naar België te komen! Nederlandse ondernemingen kennen wij als zeer innovatief.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. bootdisks voor alle OS
    Door Ché in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 14 May 2005, 12:14

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •