Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.782
    Bedankjes
    762
    Bedankt
    984 keer in 772 posts

    programeur gevraagd voor goed doel

    hallo ,
    graag had ik in contact gekomen met iemand die subtitles in en film kan zetten en verwerken .
    nu zaterdag komt er in antwerpen en film te spelen vanuit filippijnen wat een primeur is niet alleen voor antwerpen maar ook voor belgie .
    nu het probleem is deze filippijnse film is niet ondertitelt mag engels maar mag ook in het nederlands vertaalt worden met ondertiteling .
    om zo meer mensen de kans te kunnen geven deze film te kunnen volgen .
    onrechtstreeks heb ik er iets met te maken wat ik later heel duidelijk aan de lezers van dit forum wil vertellen .
    hoe meer mensen deze film gaan zien hoe meer wij kinderen en hun familie leden in de filippijnen kunnen helpen met donatie's voor dure en zware ingrepen die veel geld kosten en de familieleden niet kunnen betalen en zo de kans niet krijgen om hun kinderen te kunnen laten overleven en zo de kinderen en kans geven op zo normaal mogelijk leven en zelfs van de dood kunnnen gespaard worden indien ze kunnen geholpen worden .
    u hebt mischien al gezien als er iemand nieuw op het forum komt ik meestal begroet met mabuhay dat eingenlijk in het filippijns wil zeggen welkom .
    daarom deze noodoproep als iemand ons daar kan met helpen voor het goede doel .
    ik zeg altijd ik kan niet de hele wereld helpen maar probeer men best te doen om toch ietjes te helpen en alle ietjes kunnen ook groot worden .
    bedankt op het voorhand om dit te lezen .
    met hoogachting dannyma .
    http://www.abscbnfoundation.org/
    de film : Kasal, Kasali, Kasalo :http://nl.youtube.com/watch?v=us6Uaewi1mU
    Laatst gewijzigd door dannyma; 12 March 2008 om 18:24 Reden: ooops bijna vergeten link

  2. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.732
    Bedankjes
    13.667
    Bedankt
    33.630 keer in 13.865 posts
    De site is wel duidelijk, maar wat de trouwerij van het jaar ermee te maken heeft? Die latere uitleg mag nu ook wel hoor danny.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. #3
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.782
    Bedankjes
    762
    Bedankt
    984 keer in 772 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    De site is wel duidelijk, maar wat de trouwerij van het jaar ermee te maken heeft? Die latere uitleg mag nu ook wel hoor danny.
    dit is gewoon in de filippijnen en bekende film met voor hun land en de filipijnse mensen groote acteurs en actrice's die bijna over heel de wereld te zien is en nu ook in belgie als primeur .
    hier is mijn uitleg mijn gezin komt van de filippijnen .
    zoals u weet gaat het in de filippijnen niet zo goed zoals het hier goed gaat .
    als wij heel ziek worden of geopereerd moeten worden kunnen wij terug vallen op ons sociaal systeem dank zij de sollidariteit .
    in de filippijnen hebben zo'n en systeem niet en ook heerst er veel armoede vanwege werk heel moeilijk te vinden is en ook heel slecht betaalt wordt en daardoor zijn kinderen en hun ouders die dit dan niet kunnen betalen en worden dan aan hun lot overgelaten.
    met deze film die nu hier in antwerpen metropolis wordt gespeeld en de film en klein beetje duurder is dan de films die mensen anders gaan zien ,daar de inkomsten met aftrek van de onkosten om het te realiseren wordt donatie's gedaan naar bantay bata .
    onrechtstreeks heb ik er iets met te maken omdat ik de juiste mensen bij elkaar heb kunnen brengen om dit zover te kunnen laten komen .
    onrechtstreeks werk ik in de filmindustrie en was het voor mij niet moelijk om aan de juiste info te geraken zo dat dit tot stand kon komen .
    ik hoop met dit meer duidelijkheid heb kunnen scheppen .
    de film wordt nu zaterdag 15 maart gespeeld in de metropolis in antwerpen
    Laatst gewijzigd door dannyma; 12 March 2008 om 18:27 Reden: meer info

  4. #4
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.782
    Bedankjes
    762
    Bedankt
    984 keer in 772 posts
    mag gesloten worden en voor die zijn gaan kijken en daar mee het doel hebben gesteunt mijn dank . bijna 300 mensen hebben de film gezien met dank .
    tot de volgende keer met ondertiteling .

  5. De volgende gebruiker bedankt dannyma voor deze nuttige post:

    compuchrisje (19 March 2008)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. tip voor mobo gevraagd
    Door raptor in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 12 September 2006, 17:38
  2. goed vervangprogramma voor nero
    Door fieldoxide in forum Audiovisueel
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 22 August 2006, 21:38
  3. Zijn deze pcs goed voor hun doel .
    Door jekrussek in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 15 June 2006, 20:36

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •