Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: draadloos printen

  1. #1
    Expert   reddevel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    519
    Bedankjes
    54
    Bedankt
    21 keer in 16 posts

    draadloos printen

    ik heb een All-in-one toestel van HP Photosmart C 3840 en zou nu graag een draadloze verbinding maken met de laptop. Ik heb een draadloos router en bij de installatie een netwerkt aangemaakt waar ik nu ook met de laptop opzit om te internetten, nu is mijn vraag hoe moet ik deze verbinding tot stand brengen en kan dit op het zelfde netwerk waar ik met de laptop op surf???
    groetjes reddevel
    je bent nooit te oud om te leren

  2. #2
    Gevorderd   ybr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 July 2006
    Locatie
    wondelgem
    Berichten
    123
    Bedankjes
    15
    Bedankt
    104 keer in 45 posts
    Ik ben ook in het bezit van een all-in-one toestel van HP maar die kon je niet installeren in een netwerk. Dan had ik zo'n toestel gekocht om dit wel te doen lukken. Na vele pogingen heb ik het dan opgegeven. Wat je allemaal moet doen voor draadloos te printen weet ik niet goed, maar kijk eens naar deze http://www.ciao-shopping.nl/HP_Photo..._Review_102811 misschien ben daar iets mee.

  3. #3
    Expert   reddevel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    519
    Bedankjes
    54
    Bedankt
    21 keer in 16 posts
    bedankt voor de reactie en ik hoop dat er nog andere tips komen deze is wel een goeie maar heb toestel al geinstalleerd op een desktop en denk niet dat ik die optie voor draadloos toen heb afgewerkt dan zal ik moeten deinstalleren en opnieuw beginnen of ben ik hier mis (hopelijk)???
    groetjes reddevel
    je bent nooit te oud om te leren

  4. #4
    Gevorderd   ybr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 July 2006
    Locatie
    wondelgem
    Berichten
    123
    Bedankjes
    15
    Bedankt
    104 keer in 45 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reddevel Bekijk bericht
    bedankt voor de reactie en ik hoop dat er nog andere tips komen deze is wel een goeie maar heb toestel al geinstalleerd op een desktop en denk niet dat ik die optie voor draadloos toen heb afgewerkt dan zal ik moeten deinstalleren en opnieuw beginnen of ben ik hier mis (hopelijk)???
    Denk dat het best is om alles te deinstalleren en een volledige nieuwe installatie doet. Het kan zekers geen kwaad om alles opnieuw te installeren.

  5. #5
    Erelid   butskristof's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 September 2007
    Locatie
    Wiekevorst (Heist-op-den-Berg)
    Berichten
    892
    Bedankjes
    301
    Bedankt
    809 keer in 408 posts
    Ik bezit ook een all-in-one van hp met wifi.
    Bij mij werkt het wel. Wat ik gedaan heb:
    bij de installatie van de printer zelf(niet op de pc maar op de printer zelf) mijn netwerk aangeduid en ervoor gezorgd dat hij een ip kreeg enz. dit kwam er bij mij op de eerste dat ik mijn printer opstarte, ik denk dat je deze wizard nog wel kan bereiken via het setup en dan ergens netwerk en dan netwerkinstallatie of iets dergelijks te kiezen. Hoe je juist in je setup komt weet ik niet voor jou model omdat ik het niet ken maar bij mij is het gewoon door op de knop op het frontje te drukken. Nadat je printer in je netwerk zit zou je in het beginscherm rechtsbovenaan een icoontje moeten zien van een paal wel groene kringetjes rond, dit staat naast het icoon van de inkt. Als hij dan in je netwerk zit, moet je de bijgeleverde cd-rom in je pc stoppen. Dan moet je voor het installeren van de software kiezen en gewoon de instructies volgen. Als ze je vragen om verbinding via usb-kabel of via netwerk kies je netwerk en dan kies je draadloos. Als je dan je printer in het vervolg gewoon aanzet zou je draadloos moeten kunnen printen. Bij mij staat hij ook nog als netwerkstation en als scannes bij 'Deze Computer' hierbij kun je ook nog controleren of je printer in je netwerk zit.
    Grtn,
    Kristof.

  6. De volgende gebruiker bedankt butskristof voor deze nuttige post:

    reddevel (24 October 2009)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. draadloos printen over wifi
    Door gaster in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 9 April 2009, 13:30
  2. draadloos printen
    Door mXX in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 29 March 2009, 17:48
  3. draadloos printen
    Door g_man in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 6 July 2008, 11:51
  4. draadloos printen
    Door Clioke16V in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 26 July 2007, 11:04
  5. draadloos printen
    Door kathleen in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 25 January 2007, 20:37

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •