Volledige versie bekijken : Internet explorer 7



Mr. Badness
17 January 2007, 02:33
Ik heb geen legale versie van windows maar ik kreeg wel de melding dat ik de nieuwe IE 7 kon installeren. Nu dit is gebeurt krijg ik soms de melding bij het opstarten dat er een fout is opgetreden op deze pagina terwijl ik wel gewoon op internet kan. Verder krijg ik momenteel ook mijn startpagina niet te zien bij opstarten van IE 7. Ik kom steeds op een blanco scherm terecht met als webadres http://runonce.msn.com/runonce2.aspx. Hoe kan ik dit terug in orde krijgen ? P.S. : in de instellingen staat wel google als startpagina maar ik heb de indruk dat IE eerst iets wil bijsturen via een officiële pagina van microsoft.

compuchrisje
17 January 2007, 02:51
Sorry dat je ff moest wachten, had een "dringende" aangelegenheid.
EHBO in zulke softwaregevallen: systeemherstel. En niet meer reageren op dergelijke berichten, je updates zullen nadien trouwens ook niet meer doorgaan met IE7.

Mr. Badness
17 January 2007, 23:32
Bedankt voor de reactie maar ik heb intussen ander 'nieuws'. Na mijn vorig bericht de pc gewoon afgesloten. Deze avond terug opgestart en ... geen foutmelding meer. Spijtig genoeg ook geen internet, mail of MSN meer. Alles verdwenen. Ik heb toen in veilige en gewone modus geprobeerd om systeemherstel te doen maar helaas, krijg alleen een leeg blad te zien. Geen systeemherstel mogelijk dus. Na verloop van tijd kreeg ik rechtsonderaan wel de melding dat er geen internetverbinding was en dat ik deze kon herstellen. Na eerste herstelpoging lukt internet en co terug alleen die startpagina nog niet en nog steeds geen systeemherstel mogelijk. Wat kan ik nu nog doen ? Format C ??? Ik hoop van niet, ik hoop dat jullie mij een oplossing kunnen bieden.P.S. : Alvast bedankt voor de eerste hulp (bij misere haha) !!!

compuchrisje
17 January 2007, 23:40
'k Heb backup gezocht bij Yelleken die hier meteen ook een kijkje komt nemen. Heb je die CD nog van je *** windows? Kan je daar eventueel een herstel mee uitvoeren? Met die runonce (zoek maar op in woordenboek, dàt zegt genoeg) worden bepaalde onderdelen van windows gewoonweg uitgeschakeld. Dàt is dus nu gebeurd.
Als de herstelactie het ook niet doet... is format il ultimo, maar ga je nadien weer dezelfde problemen krijgen.
Zorg er vooral eerst voor dat je data al veilig staan (foto's, documenten, etc) brandt ze op CD. Heb je nergens een backup of image? Zo ja, kan je het via daar proberen.

boemans
17 January 2007, 23:43
Misschien heb je hier iets aan:
http://www.msfn.org/board/index.php?showtopic=75475

Yelleken
17 January 2007, 23:44
Beste MR. Badness,

Het grote probleem zit hem om te beginnen al in de eerste zin waarmee je de topic begint : k heb geen legale versie van windows
Microsoft is vrij agresief in het opsporen en aanpakken van illegale versies en ik vrees dat ze je door hebben.
Ik heb bij nog andere mensen hetzelfde probleem tegengekomen en die hebben na instalatie van een legale versie die problemen niet meer gehad.
Probleem ligt meestal bij de WGA, maar kan andere redenen hebben ook.
Probeer aan een legale versie te raken, is altijd beter, veiliger en makkelijker als je problemen hebt om geholpen te worden

Mr. Badness
18 January 2007, 01:33
Misschien heb je hier iets aan:
http://www.msfn.org/board/index.php?showtopic=75475

Allen bedankt om te helpen maar hier bij de link van Boemans heb ik de oplossing gevonden. Je moet 'gewoon' via start-uitvoeren regedit intijpen. Zoals jullie wel weten kom je dan in je registerkeys terecht. Daar moet je ergens (vraag me niet meer waar) runonce ofzoiets bijvoegen met als code 1 (pagina 1X bezocht) en klaar is Kees. Het enige wat ik nu nog heb is dat ik bij opstart wel 30 keer de melding krijg dat er een fout op de pagina is gevonden. Eenmaal die 30 (meer of minder) keer is uitgeklikt werkt alles terug als tevoren. Nogmaals dank dus aan iedereen maar vooral aan Boemans !!!Indien iemand nog kan/wil helpen om die 'fout op deze pagina' te laten verdwijnen : GRAAG !!!

Peter.B
18 January 2007, 07:11
ga eens via IE7-extra-internetopties-geavanceerd-instellingen.zoek naar "webpagina's bekijken.vink aan "foutopsporing in scripts uitschakelen(internet explorer) en de foutopsporing er onder ook.uitvinken "melding van elke scriptfout weergeven"
anders gebruik firefox.
nu wil ik daar ook eens op reageren.
Indien iemand nog kan/wil helpen
"""wil helpen""" natuurlijk willen (toch proberen) wij helpen.maar je begrijpt toch wel,daar uwe windows ***** is,de site geen risico kan lopen om gesloten te worden of sponsors te verliezen of nog erger dat PeterN problemen krijgt.

pro
18 January 2007, 13:22
ik begrijp het probleem van explorer 7....eerlijk gezegt ben ik er niet zo blij mee...en heb ik deze mooi verwijdert...moet zeggen vind hem niet van toepassing....niks beter dan firefox....

grtz

Mr. Badness
19 January 2007, 01:03
Dipsy, allereerst bedankt voor de hulp. Ik weet wel dat jullie altijd willen helpen maar zoals je zelf ook aangeeft wil ik niet dat jullie probs krijgen omdat jullie iemand helpen met die ***windows. Verder moet ik echter vaststellen dat ik ook na het uitvoeren van je aangeboden oplossing nog steeds die meldingen krijg. Blijkbaar zit het hem nu in het opstarten van Windows Mesenger Live. Ik heb versie 8 beta. Telkens deze opstart krijg ik die foutmelding van script op deze pagina. Iemand enig idee hoe ik dat nog kan oplossen ? Ik heb trouwens in mijn inbox van MSn een bericht gekregen maar kan ook niet meer in mijn inbox ofzo. Ook deze is afgesloten blijkbaar door de installatie van IE 7.Ten laatste wou ik nog vragen hoe ik eventueel die IE 7 er kan afgooien en die firefox kan installeren. Ik vrees echter dat mijn probs daarmee niet zullen opgelost zijn, ik vrees dat het prob zich nu ergens anders situeerd en dat niet alleen IE de problemen veroorzaakt. Kan een logfile van Hijack This helpen of is er nog iets anders ?PS: Alles herstellen via systeemherstel bleek niet te lukken, wellicht heb ik ook daar een blokkage op. Ben intussen wel zinnens om binnen een paar weken windows vista aan te kopen, heb de boodschap begrepen

compuchrisje
19 January 2007, 01:09
Het zou wél raar zijn als Microsoft zulke doortastende strafmaatregelen zou toepassen, meestal beperkt zich dat tot het uitschakelen van enkele extra functies, maar in dié mate zoals bij jou??? Zou je niet beter even een logje plaatsen in ons hijackthisforum?
BTW een XP Pro kost ongeveer 180 € SP2 natuurlijk

Mr. Badness
19 January 2007, 01:25
Logfile staat hier gepost : http://www.minatica.be/showthread.php?p=286840#post286840
Om 1 of andere reden plakt hij alles aan elkaar en krijg ik geen deftige logfile gepost op het forum

sykke
19 January 2007, 02:05
Open kladblok ga naar opmaak en vink uit automatische terugloop,zou moeten gaan.
Post dan nieuw logje in hijack this forum

Mr. Badness
19 January 2007, 02:14
Het probleem zit hem niet bij het kladblok, daar staat alles netjes. Het is pas als ik iets op jullie forum zet dat het verkeerd loopt. Raar.

sykke
19 January 2007, 02:33
GEdaan met kopieren en plakken?

Mr. Badness
19 January 2007, 23:39
Is zonet verholpen. Blijkbaar stonden mijn weergave-opties hier niet juist.

Peter.B
20 January 2007, 08:34
wou ik nog vragen hoe ik eventueel die IE 7 er kan afgooien en die firefox kan installeren

IE7 moet je laten staan.hier (http://www.minatica.be/downloads.php?do=file&id=6) vind je firefox.gewoon installeren en gebruiken.
en bedankt voor het begrip :good: